T.F Startet 10.August.2019 Link til dette innlegget Startet 10.August.2019 Hei Etter diverse youtube søk er jeg fortsatt usikker på om det sitter sinkanoder andre steder enn nede ved propellen på båtmotoren jeg nettopp har anskaffet. Sikkert basic kunnskap og jeg setter veldig pris på veiledning da jeg har lært på den harde måten at båtmotorer må vedlikeholdes?. Det er en tosylindret totakter fra 90 tallet. Sitér dette innlegget Link to post
Skrotnisse Svart 10.August.2019 Link til dette innlegget Svart 10.August.2019 Pleier å sitte en under festebraketten også.... Sitér dette innlegget Link to post
dieselfan Svart 10.August.2019 Link til dette innlegget Svart 10.August.2019 Husk også på å sjekke den syrefaste jordingskabelen mellom stamme og brakett. Den er tynn og uunnselig men viktig ? Sitér dette innlegget Link to post
dieselfan Svart 10.August.2019 Link til dette innlegget Svart 10.August.2019 Det er vel også anode under toppen, inne mellom sylindere på de tosylindrede... Sitér dette innlegget Link to post
T.F Svart 11.August.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.August.2019 Takk for svar. Da blir det anodeskifte løpet av høsten. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.