Heednes Startet 10.August.2019 Link til dette innlegget Startet 10.August.2019 Hei! Jeg lurte fælt på om noen vet hvordan tresnekke dette er? :) Står en Yanmar 2QM15M i den :) Hva vil dere si en slik trebåt i god stand er verdt? :) Sitér dette innlegget Link to post
Taskeladden Svart 10.August.2019 Link til dette innlegget Svart 10.August.2019 Kan det være en korsfjord? Minner meg om en jeg hadde for noen år siden. Sitér dette innlegget A jack of all trades is a master of none, but oftentimes better than a master of one Link to post
brrr111 Svart 11.August.2019 Link til dette innlegget Svart 11.August.2019 Det er klart at tappetårnet drar opp prisen en del! Sitér dette innlegget Link to post
Heednes Svart 11.August.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.August.2019 2mas9ls1 skrev for 2 timer siden: Det er klart at tappetårnet drar opp prisen en del! Altså, nå er ikke det i båten lenger :P. Men er 10-15000kroner en reell pris? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.