Jump to content

Edit History

nomen

nomen

Ja, der ser du hvor krevende det er å ha båt?

Alt dette står der for at Mercuicer skal ha sitt på det tørre og "redde rævva si" om noen skulle komme med krav om reklamasjon osv.

Det er jo ikke feil å gjøre alt som står der, men tidligere eiere har neppe fulgt opp til punkt og prikke, så da er det liten vits i at du begynner nå.

Jeg vil allikevel påstå at olje/væskenivåer bør kontrolleres jevnlig, jeg sjekker ca en gang i uken.

Det er uansett lurt å ta en kikk ned i maskinrommet før hver tur, for å ha litt kontroll på evt. lekkasjer ol. Det handler om å spare tid.  

Med det mener jeg at å bruke 3 minutter på en liten sjekk, kan spare flere timer/uker hvis du oppdager ett problem i tide.

nomen

nomen

Ja, der ser du hvor krevende det er å ha båt?

Alt dette står der for at Mercuicer skal ha sitt på det tørre og "redde rævva si" om noen skulle komme med krav om reklamasjon osv.

Det er jo ikke feil å gjøre alt som står drr, men tidligere eiere har neppe fulgt opp til punkt og prikke, så da er det litdn vits i at du begynner nå.

Jeg vil allikevel påstå at olje/væskenivåer bør kontrolleres jevnlig, jeg sjekker ca en gang i uken.

Det er uansett lurt å ta en kikk ned i maskinrommet før hver tur, for å ha litt kontroll på evt. lekkasjer ol. Det handler om å spare tid.  

Mez det mener jeg at å bruke 3 minutter på en liten sjekk, kan spare flere timer/uker hvis du oppdager ett problem i tide.

• Create New...