Jump to content

Edit History

Frdrn

Frdrn

Hei, jeg har en Sole diesel mini 32, som ikke vil starte. Jeg har akkurat kjøpt den. I fjor så har motor visstnok startet, men da byttet den tidligere eieren diesel-slanger, og etter det så har den ikke starter igjen. Den skal være luftet og det ser ut som at diesel kommer helt fram. Om jeg bruker litt startgass så høres det ut som om det er rett før den tenner, men bare akkurat ikke nok. Er det noen her som har noen ideer om hva det kan være, evt hva jeg må se etter?

Frdrn

Frdrn

Hei, jeg har en Sole diesel mini 32, som ikke vil starte. Jeg har akkurat kjøpt den. I fjor så har motor visstnok startet, men da byttet den tidligere eieren diesel-slanger, og etter det så har den ikke starter igjen. Den skal være luftet og det ser ut som at diesel kommer helt fram. Om jeg bruker litt startgass så høres det ut som om det er rett før den tenner, men bare akkurat ikke nok. Er det noen her som har noen ideer om hva det kan være, evt hva jeg må se etter?

Frdrn

Frdrn

Hei, jeg har en Sole diesel mini 32, hvor motor ikke starter. Jeg har akkurat kjøpt den. I fjor så har motor visstnok startet, men da byttet den tidligere eieren diesel-slanger, og etter det så har den ikke starter igjen. Den skal være luftet og det ser ut som at diesel kommer helt fram. Om jeg bruker litt startgass så høres det ut som om det er rett før den tenner, men bare akkurat ikke nok. Er det noen her som har noen ideer om hva det kan være, evt hva jeg må se etter?

• Create New...