camilie Startet 11.August.2019 Link til dette innlegget Startet 11.August.2019 Er det noen som vet hvor man kan få kjøpt hele plater i teak på 3 eller 6 mm.....har tittet på nett og ikke enkelt og finne:-) Sitér dette innlegget Link to post
Hakkannen Svart 11.August.2019 Link til dette innlegget Svart 11.August.2019 (redigert) Snakker du om heltre plater eller kryssfiner med øverste laget i teak? Ser ikke noe om hvor du befinner deg i landet, men hvis det er i Rogalandsområdet kan Tre og finer på Sola være verdt et besøk. Han har i alle fall 6mm kryssfiner med en side av teakfiner. Tidligere i vår hadde han inne noen plater på 120x240 som var feilvare, med litt vel tynt lag av teakfiner, som han solgte for bare 250kr plata (jeg kjøpte to plater, en kamerat fikk også med seg et par). Finerlaget er såpass tynt at pussing ikke er lurt, men med lakk på blir ikke resultatet så aller verst likevel. Det var en hel palle, så mulig han har noe igjen, hvis du klarer deg med den kvaliteten. Her brukt til å dekke forskalingsfiner til en ramme til et kjøleskap (før lakkering). Han fører også heltre teak plank, hvis det skulle være av interesse. Screenshot av kontaktinformasjon og adresse: Redigert 11.August.2019 av Hakkannen (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Cheyenne Svart 11.August.2019 Link til dette innlegget Svart 11.August.2019 (redigert) Jeg har kjøpt en del 4mm kryssfiner med teak på en side hos Finer og Tre. Limte det utenpå noe av innredningen som var full av huller og merker etter tidligere ombygginger i båten og som skulle brukes fortsatt. Redigert 11.August.2019 av Cheyenne (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
camilie Svart 11.August.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.August.2019 Bor i Østfold....men teakfiner som du sier jeg tennkte på:-) Ser fint ut det du har laga....og jeg tenker og legge nye plater på pantryet i en scand nautic....og ny benkeplate:-) Sitér dette innlegget Link to post
jørn Svart 11.August.2019 Link til dette innlegget Svart 11.August.2019 Har du sjekka med Østsiden Trelast i Fredrikstad (tidligere listverkhuset)? De hadde i alle fall mye teak før. I Classicen jeg hadde brukte jeg bjørkefiner som jeg beiset med teakfarge, ble veldig bra og langt rimeligere. Sitér dette innlegget Link to post
camilie Svart 11.August.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.August.2019 Skal sjekke med Østsiden Jørn:-):-) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.