Jump to content

Edit History

wilma

wilma

Legge inn bildet

Screenshot_20190811_205326_com.huawei.himovie.overseas.jpg.b19d2fe38960bf3d7071ac4ecdc848f9.jpgVar en tur i båten i dag for å bl.a drenere vannutskiller og sjekke oljenivå. Så at sjøvannsfilteret var tomt, men åpnet ventilen til inntaket og startet motoren. La merke til at det ikke kom vann i filteret, vet ikke hvordan det har vært tidligere i sommer, men motoren har gått 15-20 timer etter at vi kjøpte båten. Motortemp har alltid stabilisert seg på 85 grader og ingen varsellamper har lyst. Lå i båsen på tomgang, etterhvert 1000 o/min. Er det normalt, kommer vannet etterhvert eller har jeg et problem? 

wilma

wilma

Var en tur i båten i dag for å bl.a drenere vannutskiller og sjekke oljenivå. Så at sjøvannsfilteret var tomt, men åpnet ventilen til inntaket og startet motoren. La merke til at det ikke kom vann i filteret, vet ikke hvordan det har vært tidligere i sommer, men motoren har gått 15-20 timer etter at vi kjøpte båten. Motortemp har alltid stabilisert seg på 85 grader og ingen varsellamper har lyst. Lå i båsen på tomgang, etterhvert 1000 o/min. Er det normalt, kommer vannet etterhvert eller har jeg et problem? 

• Create New...