avmønstret5 Startet 9.September.2005 Link til dette innlegget Startet 9.September.2005 (redigert) Hei Jeg har en Kelt 39 -en utradisjonell båt m/senkjøl, dobble ror og salong bak. Vi er for øvrig er veldig fornøyd med båten. Det jeg lurer på er om jeg er den eneste i landet som har et slikt flytetøy ?? Derfor er det noen som har sett/hørt- vært bort i maken? Noen å dele erfaringer med. KELT 39 - franskbygget seilbåt fra Kelt Marine, et verft som ikke eksisterer lengre. Glad for opplysninger Redigert 9.September.2005 av pettersand (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Baywatch Svart 9.September.2005 Link til dette innlegget Svart 9.September.2005 Kelt, Er ikke det de som produserer White Shark-båtene? Sitér dette innlegget Link to post
JanS/EIR Svart 9.September.2005 Link til dette innlegget Svart 9.September.2005 Hei pettersand, og velkommen på forumet! Det hadde vært skikkelig artig å sett et bilde eller flere av denne skjeldne farkosten din. Legger du ut noen bilder? mvh Jan S Sitér dette innlegget Old fishermen never die - they only smell that way! Link to post
avmønstret5 Svart 9.September.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.September.2005 White-Shark båter- jo de heter vist Kelt -men selve Kelt båttypekonsepet ble vist overtatt av Feeling. Takk til JanS - dette er et riktig spennende forum - bilde jeg skal se på det når jeg kommer hjem (er på jobb hmm.) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.