Jump to content

Edit History

TrikkerN Lønning

TrikkerN Lønning

23 minutes ago, dieselfan said:

Et velment tips:

Du må lære deg forskjellen på trim og tilt om du skal ha drev-båt.

Trimo,rådet kan du kjøre båt i.

Tiltområdet er "beach" posisjon og i det området er det ikke smart å gi gass...

Når du ikke har tid til å fortelle hvilken årsmodell eller hvilken av de 3 variantene av KAD42 du snakker om så daler nok den generelle interessen for å hjelpe deg.

Det er solgt svært få KAD42 som SP er du sikker på at det ikke er duopropp du ser om du kikker ned bak båten ?

Dersom eieren trenger å kikke på trimindikatoren for å finne den trimvinkelen på drevet som gir høyest fart ville jeg blitt meget skeptisk til om båten er tyvegods...  eller har han ikke kjørt den før visningen ??

Beklager! Redigert!:wink: KAD42P-A motor med DP-E drev.

Og det hadde ikke noe med at jeg ikke hadde tid, mer en forglemmelse:wflag:

13 minutes ago, Eika said:

Eller så er han bare en av de som bruker båten 1-10timer i året og da mye saktekjøring. 

Den båten som har kommet i opplag i år som har blitt brukt minst, har kun gått 1time i sommer. 

Har også hatt kunder med defekt trim indikator, som prøver å legge den i plan, båten steiler for deretter og dette ned og da sto vannspruten til himmels. Folk snur seg ikke å ser, for de vet åssen de skal få båten til og gå fremover/bakover/høyre/venstre. 

Det er nok ganske riktig at den har blitt brukt lite og mye saktekjøring.

TrikkerN Lønning

TrikkerN Lønning

17 minutes ago, dieselfan said:

Et velment tips:

Du må lære deg forskjellen på trim og tilt om du skal ha drev-båt.

Trimo,rådet kan du kjøre båt i.

Tiltområdet er "beach" posisjon og i det området er det ikke smart å gi gass...

Når du ikke har tid til å fortelle hvilken årsmodell eller hvilken av de 3 variantene av KAD42 du snakker om så daler nok den generelle interessen for å hjelpe deg.

Det er solgt svært få KAD42 som SP er du sikker på at det ikke er duopropp du ser om du kikker ned bak båten ?

Dersom eieren trenger å kikke på trimindikatoren for å finne den trimvinkelen på drevet som gir høyest fart ville jeg blitt meget skeptisk til om båten er tyvegods...  eller har han ikke kjørt den før visningen ??

Beklager! Redigert!:wink: KAD42P-A motor med DP-E drev.

Og det hadde ikke noe med at jeg ikke hadde tid, mer en forglemmelse:wflag:

7 minutes ago, Eika said:

Eller så er han bare en av de som bruker båten 1-10timer i året og da mye saktekjøring. 

Den båten som har kommet i opplag i år som har blitt brukt minst, har kun gått 1time i sommer. 

Har også hatt kunder med defekt trim indikator, som prøver å legge den i plan, båten steiler for deretter og dette ned og da sto vannspruten til himmels. Folk snur seg ikke å ser, for de vet åssen de skal få båten til og gå fremover/bakover/høyre/venstre. 

Det er nok ganske riktig at den har blitt brukt lite og mye sakte kjøring.

• Create New...