Jump to content

Edit History

valvolainen

valvolainen

under overflaten ja, har angitt dybde/høyde på båten, men like herlig så varsler den. Mistenker det er fordi disse 'undervannsskjærene' er flagget i kartet med en '+', og at det dermed er en fare, unansett om de er dype eller grunne. Det finnes desverre ingen instillinger på hvilken dybde jeg ønsker den skal stoppe varsling på, hadde også vært praktisk å få bort visningen av alle urelevante undervannsskjær, ettersom de som faktisk betyr noe forsvinner i mengden.

Edit: Kan godt være jeg ikke kan min egen plotter godt nok, men har vært igjennom instillingene noen ganger nå.

valvolainen

valvolainen

under overflaten ja, har angitt dybde/høyde på båten, men like herlig så varsler den. Mistenker det er fordi disse 'undervannsskjærene' er flagget i kartet med en '+', og at det dermed er en fare, unansett om de er dype eller grunne. Det finnes desverre ingen instillinger på hvilken dybde jeg ønsker den skal stoppe varsling på, hadde også vært praktisk å få bort visningen av alle urelevante undervannsskjær, ettersom de som faktisk betyr noe forsvinner i mengden

• Create New...