Asle-Vågen Startet 12.August.2019 Link til dette innlegget Startet 12.August.2019 Hei, noen her inne som kunne hjulpet meg å identifisert en bmc motor eg har stående? Usikker på om det et 1.5 eller 1.8 Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 12.August.2019 Link til dette innlegget Svart 12.August.2019 Ser ut til å være en BMC Commander. I så fall er den vel 2,52 L og 60hk. Sånn ca. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Asle-Vågen Svart 12.August.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.August.2019 Hvis det er 2.52 er det vell håplaust å få tak i deler eventuelt ? Sitér dette innlegget Link to post
Asle-Vågen Svart 12.August.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.August.2019 I følge kd trading er dette en 2.2 Sitér dette innlegget Link to post
Grimme Elling Svart 12.August.2019 Link til dette innlegget Svart 12.August.2019 Jeg har ikke prøvd å skaffe deler til en motor som din, men har en 1,5. Har kjøpt deler i England hos https://www.asap-supplies.com/. Det tar litt tid å få delene levert, men har ikke vært ute for at de ikke klarer å skaffe det jeg har trengt. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.