Lazyjack Startet 12.August.2019 Link til dette innlegget Startet 12.August.2019 (redigert) Skulle gjerne hatt mulighet til å starte den fra køya i forpiggen men vil gjerne slippe å strekke kabel. Noen som kan foreslå en løsning med et enkelt rele og en fjernstyring til releet? Litt usikker også på om det bare skal gis en impuls for å starte eller om det skal legges +12V på en av lederne. Redigert 12.August.2019 av Lazyjack (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
bjorngb Svart 12.August.2019 Link til dette innlegget Svart 12.August.2019 Mener å huske det bare er en puls som skal til - det står i manualen under beskrivelsen av pinnene på connectoren Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 12.August.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.August.2019 bjorngb skrev 34 minutter siden: Mener å huske det bare er en puls som skal til - det står i manualen under beskrivelsen av pinnene på connectoren Det er flere skjemaer i manualen som beskriver tilkopling til ulike betjeningspaneler men jeg ser ikke helt hvordan man skal kople inn et rele for å gi en startpuls... Sitér dette innlegget Link to post
bjorngb Svart 12.August.2019 Link til dette innlegget Svart 12.August.2019 Manual - kap 5. Punkt 5.5a - ‘ge’ er power on signal - pinne nr 4 Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 12.August.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.August.2019 Takk for hjelp! Men om den skal legges fast til + eller om den skal ha en + puls klarer jeg ikke å se... Sitér dette innlegget Link to post
bjorngb Svart 12.August.2019 Link til dette innlegget Svart 12.August.2019 Du kan måle når varmeren går ;-) Gi lyd i tråden her hvis du finner ut - jeg har tenkt på å gjøre det samme. Sitér dette innlegget Link to post
OddArild Svart 12.August.2019 Link til dette innlegget Svart 12.August.2019 Har selv eber med 801 modulator. Jeg koblet opp gsm styring med en portåpner fra ebay. Koblet meg innpå med fast + når jeg gir signal at den skal starte. Når jeg trykker av på appen så forsvinner 12v og den skrur seg av på rett måte med nedkjøring. Tror det var gul(?) Ledning jeg koblet meg inn på. Sitér dette innlegget Link to post
bjorngb Svart 12.August.2019 Link til dette innlegget Svart 12.August.2019 ge er merket med gult - så det høres rett ut. Og ge skal ha +12v så lenge varmeren skal gå. Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 13.August.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.August.2019 Flott! Da skal jeg lete litt på ebay. Vil ikke ha GSM/app basert da jeg kun trenger å kunne styre den fra køya i forpiggen. Sitér dette innlegget Link to post
alidal Svart 13.August.2019 Link til dette innlegget Svart 13.August.2019 Her er en annen tråd om emnet...Syns det er veldig greit å kunne starte den hjemmefra også! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.