Lazyjack Startet 13.August.2019 Link til dette innlegget Startet 13.August.2019 Noen som vet hvor mange kg. propan det er på en slik når den er full? Tara er 4.2 kg. men jeg har ikke vekt ombord? Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 13.August.2019 Link til dette innlegget Svart 13.August.2019 Skulle vel bli rundt 2,5 kg propan det? Egenvekt 0,508. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
oberst1 Svart 13.August.2019 Link til dette innlegget Svart 13.August.2019 (redigert) De der omtales som 2kg.. 5kg tom inneholder 2kg propan full Redigert 13.August.2019 av oberst1 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 13.August.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.August.2019 index skrev for 3 timer siden: Skulle vel bli rundt 2,5 kg propan det? Egenvekt 0,508. Det regnestykket må du vise oss ? Forøvrig har #oberst1 rett, det er en kilos beholder har jeg funnet ut. Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 13.August.2019 Link til dette innlegget Svart 13.August.2019 Lazyjack skrev for 5 timer siden: Det regnestykket må du vise oss ? Hoderegning i et lett surrete hode. Hvordan kom du frem til en kilos? Høres lite ut. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Lazyjack Svart 13.August.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.August.2019 Det er ikke noe feil med hodet ditt?Skrivefeil fra min side, skal være 2 kg. gass. Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 14.August.2019 Link til dette innlegget Svart 14.August.2019 Høres rimelig ut. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.