Jump to content

Biltema batterier-Noen med erfaringer?

camilie

Recommended Posts

Jeg har bare gode erfaringer med de. Men de er ikke så billige som folk tror lenger. 

Hvis du sjekker hos lokale bil/batteri-sjapper så finner du ofte bedre tilbud. Ring og spør om god pris på det du trenger. 

Vet ikke hvor du er, men på Sørlandet så har https://skanbatt.no/ gode priser, på gode batterier. 

Hvilke merke som er best er det delte meninger om... Lykke til. 

Jeg har Biltema batterier I båten, og har også hatt det I flere biler. Og de har fungert utmerket alle som en. Sønnak sine Marinebatterier har jeg derimot hatt dårlige erfaringer med.

"First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi

Jeg skiftet til Biltemas SMF-batterier i fjor høst etter denne hendelsen. Skiftet til samme type batterier som sto i fra før og som da hadde virket knirkefritt fra 2007 til 2018, altså en god stund forbi forventet levetid. Utenom hendelsen med det ene batteriet (som var skikkelig på overtid) har batteriene fungert godt. Fikk en av de ansatte til å sjekke tilstanden på hvert av de nye batteriene med «batteritilstandsmåleren» deres. Alle batteriene ble funnet i orden og spenningen var OK. Fornøyd så langt også med disse nye batteriene:thumbsup:

Maika skrev 14 minutter siden:

Ref en annen tråd, så må man vel kjøre belastningstest for å vite noe om tilstanden til batteriet?

Nehhh, ikke når du står foran en pall med ubrukte, nye batterier. Da holder det med spenningen. Tror ingen i Biltema gidder å jukselade en pall batterier. Noe annet er "flotte batterier, aldri brukt, stått i garasjen i 5 år, halv pris".

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...