Jump to content

Edit History

TideRace

TideRace

Takk for det, Eivindch. Har tidligere sett langt etter svenskbygde seilbåter og kjenner deres byggetradisjoner og kvalitet fra Orüst, m.m. Vi ønsker imidlertid noe som i utgangspunktet er nyere enn +/- 1990, dette går på interiør, materialvalg, utstyr, m.m. og også det å bruke lang tid på oppgraderinger og modifiseringer.  Da blir de nyere svenske raskt utenfor vårt budsjett.

Vi har gått ut og inn av koselige uthavner i 30 år med våre tidligere båter, så jeg vet akkurat hvor jeg fremdeles vil kunne gjøre det med denne størrelsen seilbåt, så det aspektet er løpende vurdert ;). 

TideRace

TideRace

Takk for det, Eivindch. Har tidligere sett langt etter svenskbygde seilbåter og kjenner deres byggetradisjoner og kvalitet fra Orüst, m.m. Vi ønsker imidlertid noe som i utgangspunktet er nyere enn +/- 1990, dette går på interiør, materialvalg, utstyr, m.m. og også det å bruke lang tid på oppgraderinger og modifiseringer.  Da blir de svenske raskt utenfor vårt budsjett.

Vi har gått ut og inn av koselige uthavner i 30 år med våre tidligere båter, så jeg vet akkurat hvor jeg fremdeles vil kunne gjøre det med denne størrelsen seilbåt, så det aspektet er løpende vurdert ;). 

• Create New...