Jump to content

Edit History

TideRace

TideRace

pacuare skrev 1 time siden:

Enig i at en en bør prøve flere typer seilbåter. Gode seilegenskaper er nødvendig for meg. Det er morro å kjenne båten seiler godt. Men som kompromiss holder det kanskje å ikke velge den kjedeligste båten.

For meg som stiller i newbie-klassen vil antagelig alt som siger framover i flau vind føles bra de første gangene, så det blir antagelig litt som å dytte en med bostedsadresse rundt ekvator utfor svart løype i Hemsedal med to par ski og etterpå spørre hva føltes best ...

Så det er litt derfor jeg frir til dere som utgjør ekspertisen her på BP.  Jeg hadde antagelig brukt noen måneder bare på å samle det som nå på 4 døgn har kommet fram i denne tråden. Ønsket er å finne en en båt som seiler bra, som har gode og praktiske løsninger og som vi vil være fornøyde med også etter noen år.  Gode kompromisser kan jeg leve godt med. 

TideRace

TideRace

pacuare skrev 1 time siden:

Enig i at en en bør prøve flere typer seilbåter. Gode seilegenskaper er nødvendig for meg. Det er morro å kjenne båten seiler godt. Men som kompromiss holder det kanskje å ikke velge den kjedeligste båten.

For meg som stiller i newbie-klassen vil antagelig alt som siger framover i flau vind føles bra de første gangene, så det blir antagelig litt som å dytte en med bostedsadresse rundt ekvator utfor svart løype i Hemsedal med to par ski og etterpå spørre hva føltes best ...

Så det er litt derfor jeg frir til dere som utgjør ekspertisen her på BP.  Jeg hadde antagelig bruket noen måneder bare på å samle det som nå på 4 døgn har kommet fram i denne tråden. Ønsket er å finne en en båt som seiler bra, som har gode og praktiske løsninger og som vi vil være fornøyde med også etter noen år.  Gode kompromisser kan jeg leve godt med. 

• Create New...