Goddis77 Startet 16.August.2019 Del på Facebook Startet 16.August.2019 Før sommeren monterte jeg batterimonitor som har virket fint. Etter å ha vært borte noen uker ser jeg nå at den er død. Kabler og sikringer er sjekket, og alt ser fint ut. Kan tordenvær eller soltemperstur ta knekken på slike ting? Sitér dette innlegget Link to post
tor_ef Svart 17.August.2019 Del på Facebook Svart 17.August.2019 Reklamasjon. Sitér dette innlegget Link to post
Seilerslask Svart 17.August.2019 Del på Facebook Svart 17.August.2019 Før du kjører på med reklamasjon - har du målt at batterimonitoren faktisk har spenning inn? Sitér dette innlegget Link to post
Goddis77 Svart 17.August.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.August.2019 Både forbruk og start bank er fulladet og virker som det skal. Har gått over koblingene for å se om noe var løst, men ikke sett noe. Tenker reklamasjon jeg og ? Sitér dette innlegget Link to post
rebra Svart 17.August.2019 Del på Facebook Svart 17.August.2019 Sjekk sikringen som vanligvis sitter på strømtilførsels-ledningen til batterimonitoren. Denne er vanligvis koblet rett til batteriets plusspol (altså utenom hovedbryter og "vanlige" sikringer). Sitér dette innlegget Link to post
Goddis77 Svart 17.August.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.August.2019 Er sjekket og er ok Sitér dette innlegget Link to post
TideRace Svart 17.August.2019 Del på Facebook Svart 17.August.2019 (redigert) Kjøp en Victron 702 i stedet .... Redigert 17.August.2019 av Phoebe (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.