Jump to content

Edit History

PerUlv

PerUlv

Det høres egentlig rart ut Eika, og det hadde kanskje vært interessant å høre mer utfyllende om dette og sett bilder av installasjonene. Kanskje det er mer egnet i en egen tråd, da dette neppe er gjennomsnittlig brukererfaringer. Da hadde jo ikke produktet overlevd. 

Nb. Kalibrering er også viktig.

Jeg har det på min båt som er 25 fot. Båten går som om den gikk på skinner.  Jeg ville kjøpt det om igjen, men nå har ikke jeg prøvd denne båten uten...og kan dermed ikke sammenligne. I tillegg har man jo en tendens til å være positiv til ting man har kjøpt..., men jeg synes det er enkelt i bruk etter oppsett, og fungerer bra

PerUlv

PerUlv

Det høres egentlig rart ut Eika, og det hadde kanskje vært interessant å høre mer utfyllende om dette og sett bilder av installasjonene. Kanskje det er mer egnet i en egen tråd, da dette neppe er gjennomsnittlig brukererfaringer. Da hadde jo ikke produktet overlevd. 

Nb. Kalibrering er også viktig.

Jeg har det på min båt som er 25 fot. Båten går som om den gikk på skinner.  Jeg ville kjøpt det om igjen, men nå har ikke jeg prøvd denne båten uten...og kan dermed ikke sammenligne.

• Create New...