seilfred Startet 17.August.2019 Link til dette innlegget Startet 17.August.2019 Har en slik luke (moonlight tro?) hvor håndtaket lekker noen dråper. Det gjelder uansett om den står i låst eller åpen posisjon. Er det noen som kjenner oppbygningen på disse? Er det f.eks. en o-ring e.l. som skal byttes inni der?? Beklager litt dårlig bilde.. Sitér dette innlegget Jeg vet ikke hvorfor min båt lekker, men en dag kommer jeg til bunns i problemet! Link to post
Frissy Svart 17.August.2019 Link til dette innlegget Svart 17.August.2019 Jeg hadde det samme. Jeg skrudde ut håndtaket, renset og sjekket at evt pakninger var i orden. Hos meg var det en gammel pakning som ikke gjorde jobben lenger. Sitér dette innlegget Link to post
Ida Marie III Svart 17.August.2019 Link til dette innlegget Svart 17.August.2019 Demontert, se om der ikke ligger en O-ring på den delen som er på utsiden av luken... om så er, kan den ryke når du vrir på hendelsen, da lekker det...smør silikon grease på O-ringen om der er en slik... Sitér dette innlegget Link to post
seilfred Svart 17.August.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.August.2019 Fant synderen! O-ring på utside-delen, akkurat som du sa "Ida Marie III". Hadde heldigvis ny også Sitér dette innlegget Jeg vet ikke hvorfor min båt lekker, men en dag kommer jeg til bunns i problemet! Link to post
Ida Marie III Svart 17.August.2019 Link til dette innlegget Svart 17.August.2019 Bare husk litt silikongrease på O - ringen nå, så glir den så fint med når du vrir på hendlene...?? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.