Jump to content

Edit History

aileenll

aileenll

Greenwawes kan nok fikse det, men da blir det ikke et prosjekt, for meg! Jeg har ikke hastverk. Båten står i bua og riktignokk tar den opp plass, men jeg har plass til de andre båtene og.

Tenker jeg vil ha bruk for en lagring i enden av propellakselen. Den må kunne ta trykk fra propellen og sidekrefter, slik at  jeg kan ha reimoverføring mellom motor og aksling. Dette har muligens Sleipner motor i sit assortement Ser av databasenhttps://mtdb.no/index.php/Fil:FM_1960.jpg:  at eksisterende motor har en omdreining på 850 rpm. Om jeg da velger en 3 kW BLDC motor, med 3-5000 rpm, så må jeg ha  et forhold på reimskivene på ca 1-3 fra motor til aksling. Motor da fra Golden motor.com.

aileenll

aileenll

Greenwawes kan nok fikse det, men da blir det ikke et prosjekt, for meg! Jeg har ikke hastverk. Båten står i bua og riktignokk tar den opp plass, men jeg har plass til de andre båtene og.

Tenker jeg vil ha bruk for en lagring i enden av propellakselen. Den må kunne ta trykk fra propellen og sidekrefter, slik at  jeg kan ha reimoverføring mellom motor og aksling

aileenll

aileenll

• Create New...