seilfred Startet 17.August.2019 Link til dette innlegget Startet 17.August.2019 Under seilas igår fløy den ene luka over fra den faste plassen sin på styrbord side over på babord side og rett inn i komfyren. Resultatet ser dere under. Ting var ikke godt nok sikret, og det var kapteinens egen feil. Lekse lært. Men, hvordan fikser jeg dette. Noen som vet om denne glassplata er å få kjøpt, evt hva slags modell komfyren er så jeg kan søke videre, eller andre forslag til reparasjon??? Alt av info mottas med takk, jeg synes ikke jeg fant så mye på nettet selv. Sitér dette innlegget Jeg vet ikke hvorfor min båt lekker, men en dag kommer jeg til bunns i problemet! Link to post
Benji Svart 17.August.2019 Link til dette innlegget Svart 17.August.2019 Eno komfyr. Bra me deler å få til de som regel. Spandere en E post til Seatronic med bilder og gjerne antatt årsmodell, så kanskje det løser seg. Sitér dette innlegget LGT - Husk lytteplikt på ch 16 - Olena LH 2064 - http://www.facebook....xklubben?ref=hl Link to post
NilsPils Svart 17.August.2019 Link til dette innlegget Svart 17.August.2019 Herdet glass etter mål bør også kunne skaffes gjennom en glassmester . . . Sitér dette innlegget Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
seilfred Svart 17.August.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.August.2019 Takk begge to. Det med årsmodell er ikke lett for meg å finne ut av. Er det noen her inne som har et godt bud?? Sitér dette innlegget Jeg vet ikke hvorfor min båt lekker, men en dag kommer jeg til bunns i problemet! Link to post
Sjeldenutpå Svart 17.August.2019 Link til dette innlegget Svart 17.August.2019 Sjekka bakside etter id ? Ta bilde og send seatronic ja Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Akvanauten Svart 22.August.2019 Link til dette innlegget Svart 22.August.2019 Jeg tror disse ble solgt av Dometic en gang i tiden: https://www.dometic.com/nb-no/no Sitér dette innlegget "If you don't go when you wanna go, when you do go, you'll find you've gone!" Link to post
seilfred Svart 22.August.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.August.2019 Takker for svar! Nå har jeg et par steder jeg kan henvende meg. Kan opplyse om at det er en slags ID-plate på baksiden der modelnr osv står, så da er det bare å kontakte noen forhandlere og høre hva de sier.. Sitér dette innlegget Jeg vet ikke hvorfor min båt lekker, men en dag kommer jeg til bunns i problemet! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.