Peter- Startet 18.August.2019 Link til dette innlegget Startet 18.August.2019 Hej, Har skiftet alle mine filtre i dag og renset alt.. gik ganske bra indtil jeg skulle pumpe luften ud af diesel systemet... Det gik faktisk virkelig bra at pumpe diesel ind i vand-separatoren som jo egentlig er et ganske stort volumen.. det tog ca 5 min... men efter det har jeg nok pumpet i ca 40 min.. virkelig hurtigt... Har prøvet alt, dreje motoren osv men intet virker til at hjælpe.. Ser ikke ud til at noget er utæt.. Har jeg åbnet den forkerte skrue? Skruen i manualen har jeg ikke sp jeg åbnede en anden som ligner det rigtige skrue.. Har også prøvet at fjerne skruen og kigge ned og kan se dieselen i fin-filteret... det er bare somom at det ikke kan komme længere end til ca toppen af filteret... Nogen ideer/erfaring her?? Se billeder.. Mvh, Peter Sitér dette innlegget Link to post
Peter- Svart 18.August.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.August.2019 Fandt dette emne, har sandsynligvis en utæthed... Køber sådan en sprøjte og sprøjter diesel ind i luftskruen... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.