snorken Startet 10.September.2005 Del på Facebook Startet 10.September.2005 (redigert) Jeg har kjøpt en brukt autohelm 1000 som er styrbordmontert. Den gamle (kaputt) var babordmontert. Hvordan kan jeg bytte side for å bruke det gamle festet? mvh kj Redigert 10.September.2005 av snorken (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Allan E Svart 10.September.2005 Del på Facebook Svart 10.September.2005 Hva er forskjellig da? Sitér dette innlegget Link to post
snorken Svart 10.September.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.September.2005 (redigert) autopiloten vil jo gi feil "rorordre" dvs at den gir motsatt ror hvis den er montert på feil side. mvh kj Redigert 10.September.2005 av snorken (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
bare lek(k)er Svart 10.September.2005 Del på Facebook Svart 10.September.2005 autopiloten vil jo gi feil "rorordre" hvis den er montert på feil side. Dette er såvidt jeg husker en liten kalibrering du gjør i autopiloten, husker ikke hvordan det gjøres, instruksjonsheftet ligger i båten. Sitér dette innlegget Link to post
Peregrinus Svart 10.September.2005 Del på Facebook Svart 10.September.2005 Mener at det skulle sitte en " vendeskrue " under en plugg på undersiden av piloten . Tror det stod noe om dette i manualen . Fant ikke ut av dette da jeg også monterte den babord . Kjørte nesten skuta tørr på en lerebanke når piloten reagerte motsatt under prøvekjøring . Monterte den styrbord og alt funka bra så lenge jeg hadde båten ! MVH P. Sitér dette innlegget Link to post
arkmarin Svart 11.September.2005 Del på Facebook Svart 11.September.2005 Dette er en kopi av instruksjonsboka som beskriver hvordan du justere den om fra styrbord til babords montering. Arne Sitér dette innlegget Arnehttp://www.arkmarin.no/ Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.