Sun Flyer Startet 19.August.2019 Link til dette innlegget Startet 19.August.2019 Trenger en kjølemontør for å sjekke kjøleboksen/aggregatet for lekkasje og fylle på nytt. Noen som vet om en? Sitér dette innlegget Motorbåt er harry - A. Rosèn Link to post
Bestefar Svart 19.August.2019 Link til dette innlegget Svart 19.August.2019 Jeg fant ingen som jeg hadde kontakt med den gang jeg jobbet. Men du finnernok noen her. https://www.gulesider.no/bergen+service+kjøleanlegg/bedrifter Sitér dette innlegget Link to post
TrikkerN Lønning Svart 19.August.2019 Link til dette innlegget Svart 19.August.2019 Ring Carrier Sitér dette innlegget Link to post
Gunnar Svart 20.August.2019 Link til dette innlegget Svart 20.August.2019 Jeg prøvde det samme i Vestfold. Responsen jeg fikk fra firma var at det lønner seg å bytte aggregat hvis det koster mindre enn 10.000. De skulle ha 1200 bare for oppmøte, og så løper timene og momsen. Kanskje ikke så dyrt i Bergen? Sitér dette innlegget Link to post
Hakkannen Svart 20.August.2019 Link til dette innlegget Svart 20.August.2019 Hva med å ta en telefon eller sende mail til Envirosafe? De driver med slikt, både til AC-systemer og kjøleaggregater. De har både tradisjonelle og nyere og mer miljøvennlige effektive kjølemedier for salg. De selger "gjør-det-selv-kit" med påfyllingsgass, lekkasjestopper og slange til påfyllingsnippelen på kompressoren. Kitet kan også fås tak i andre steder, blant annet på finn.no. Vet ikke om påfyllingsventilen går over ens med nippelen på kjøleskapet, men det kan sikkert Envirosafe svare på, eventuelt om du må ha en ekstra overgang. Kjølemediet er brannfarlig, så gjerne greit å ta hensyn til dette når slikt jobbes med. Sitér dette innlegget Link to post
Sun Flyer Svart 20.August.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.August.2019 Takk for tips. Da har jeg litt å sjekke ut. Sitér dette innlegget Motorbåt er harry - A. Rosèn Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.