Jump to content

Edit History

Sun Flyer

Sun Flyer

Det er jo fordi det er interessant. Og for ask's del er det vel snakk om 20 år gamle motorer som sikkert er godt over 10 000 timer etter at båten hadde sine første år i Middelhavet, har vært over Atlanteren etpar ganger i tillegg til hans egne turer som inkluderer Middelhavet, svalbard og Bjørnøya. Hvis da den ene motoren tar kvelden, vil det jo komme på 100 båtlapper å installerere en ny. Nå vet jeg ikke hva man får av elmotor og batteribank for den summen, men man er vel et godt stykke på vei? Og batteribanken vil også kunne dekke forbruk på en imponerende måte.

Sun Flyer

Sun Flyer

Det er jo fordi det er interessant. Og for ask's del er det vel snakk om 20 år gamle motorer som sikkert er godt over 10 000 timer etter at båten hadde sine første år i Middelhavet kanskje som utleiebåt, har vært over Atlanteren etpar ganger i tillegg til hans egne turer som inkluderer Middelhavet, svalbard og Bjørnøya. Hvis da den ene motoren tar kvelden, vil det jo komme på 100 båtlapper å installerere en ny. Nå vet jeg ikke hva man får av elmotor og batteribank for den summen, men man er vel et godt stykke på vei? Og batteribanken vil også kunne dekke forbruk på en imponerende måte.

Sun Flyer

Sun Flyer

Det er jo fordi det er interessant. Og for ask's del er det vel snakk om 20 år gamle motorer som sikkert er godt over 10 000 timer etter at båten hadde sine første år i Middelhavet kanskje som utleiebåt, har vært over Atlanteren etpar ganger i tilleg til hans turer som inkluderer Middelhavet, svalbard og Bjørnøya. Hvis da den ene motoren tar kvelden, vil det jo komme på 100 båtlapper å installerere en ny. Nå vet jeg ikke hva man får av elmotor og batteribank for den summen, men man er vel et godt stykke på vei? Og batteribanken vil også kunne dekke forbruk på en imponerende måte.

• Create New...