Steinkross Startet 19.August.2019 Link til dette innlegget Startet 19.August.2019 (redigert) Hejsan Jeg har købt denne båten, men finder INTET på nettet om den, ej heller nogen type plate i båten. Det ville være helt kanon at høre mere om båten. Den minder mest om Camo Plast, men jeg er ikke sikker. Den er ca. 4,80 lang og 1,80 bred. Redigert 19.August.2019 av Steinkross (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 20.August.2019 Link til dette innlegget Svart 20.August.2019 Vil tippe at denne ikke er norsk, men kanskje heller fra sverige eller finland..? Tror ikke jeg har sett akkurat denne modellen, men forekommer meg at jeg har sett lignende linjeføring andre steder Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Steinkross Svart 28.August.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.August.2019 Ingen hjelp her? Sitér dette innlegget Link to post
tuffff Svart 2.September.2019 Link til dette innlegget Svart 2.September.2019 Hei Jeg tror heller ikke det er en Camoplast. Min Camoplast var på 25 fot og med hekkaggregat. De laget også noen mindre båter, men disse hadde stort sett et mer "sportslig" utseende en din. Du finner kanskje mer om Camoplast hvis du søker på Karsten Moen som var mannen som sto bak dette verftet. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.