Djoniba Startet 20.August.2019 Link til dette innlegget Startet 20.August.2019 Fikk en 22 fots robåt gratis. Bygget i Strandebarm i 1965. Vet ikke om det er en Strandebarmer. Den har akterspeil, så jeg planlegger en liten påhengsmotor (4-5 hester med lang stamme). Et par sprekker i den ene planken som må tettes, ellers skrape og pusse, lakke utside og olje innsiden skikkelig. Planlegger å male ripe, dørkplater (tiljer?), tofter, bakspeil og årer enten grønn eller hvit (med Shipolin). Ser lakken ramler av i store flak. Tyder på dårlig grunnarbeid når den ble lakket (festet ikke skikkelig i treet). Båten må stå ute under presenning. Bør jeg begynne med å lakke eller kan jeg ta innsiden først? Må også bytte ut noe jernsøm som har rustet . Sitér dette innlegget Link to post
Vosso63 Svart 22.August.2019 Link til dette innlegget Svart 22.August.2019 (redigert) Innlegget er flytta Redigert 22.August.2019 av Erik AN (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.