Frissy Startet 20.August.2019 Del på Facebook Startet 20.August.2019 Ser på en 17 fots skjærgårdsjeep i tromsø og lurer på om noen har erfaring med hvordan få den ned til østlandet? Tenker å kjøre den selv er helt uaktuelt, så erfaringer pris på landevei/sjøvei er interessant. Sitér dette innlegget Link to post
Grand Banks jr Svart 20.August.2019 Del på Facebook Svart 20.August.2019 Hør med Grimstadgarasjene om hvem som kjører for dem. De lastebilene er gjerne interessert i returlast, og noen av dem har heisekran. (Var i alle fall interessert i regulært for noen år siden.) Og de kjører over hele Norge og leverer garasjer og takstoler. Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
Marida Svart 21.August.2019 Del på Facebook Svart 21.August.2019 Betalte vel ca 40.000,- for å frakte en Sealine F37 fra Tromsø til Oslo i 2015 Sitér dette innlegget Link to post
Smiley Svart 21.August.2019 Del på Facebook Svart 21.August.2019 Norlines fraktet min 17fots mob-båt fra Narvik til Drammen i 2008. Mener det den gang kostet meg ca. 7000,- Ble levert på kaia i "krybbe på pall". Sitér dette innlegget AASS for OSS! Drikk Aass og piss Ringnes! Drikk aldri vann (og spis ikke den gule snøen)!! Link to post
hanto1 Svart 22.August.2019 Del på Facebook Svart 22.August.2019 Det er jo noen «frakt» grupper på Facebook, denne går jo på vanlig henger/ sertifikat. Sitér dette innlegget Link to post
Frissy Svart 22.August.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.August.2019 Takk for gode svar. Sitér dette innlegget Link to post
Dykker Svart 22.August.2019 Del på Facebook Svart 22.August.2019 Ulvan Rederi Kristian With 16 dagers rundturer mellom Moss og Tromsø. Sitér dette innlegget Link to post
Fru Jacobsen Svart 23.August.2019 Del på Facebook Svart 23.August.2019 Dumt spørsmål kanskje men hvorfor kjøpe en 17 fots båt på andre siden av landet? Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
Frissy Svart 25.August.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.August.2019 Finnes vel ikke dumme spørsmål:) Her var det snakk om riktig båt til veldig riktig pris. Men den ble borte før jeg rakk å handle. Støtter at det somoftest er veldig greit å finne noe i nærheten. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.