Jump to content

Edit History

Kjellg

Kjellg

Kalinkamaen skrev for 2 timer siden:

Takker for det. Båten har fått en oppgradering de siste årene, så den ser veldig bra ut til å være denne alderen. Noe tidligere eier ikke har hatt peiling på er motor. Jeg håper nå at motoren kjøler godt som du sier, hvis ikke blir det full systemrens på salt og ferskvanns systemet. <-- Dette blir gjort i vinter uansett. 

Har motoren sjøvannsfiltet? Uansett så ville jeg først åpnet alle kjølerne og fysiskt fjernet eventuell dritt som ligger der.  I alle tilfeller så er det greit preventivt arbeid å gjøre det. 

Kjellg

Kjellg

Kalinkamaen skrev for 2 timer siden:

Takker for det. Båten har fått en oppgradering de siste årene, så den ser veldig bra ut til å være denne alderen. Noe tidligere eier ikke har hatt peiling på er motor. Jeg håper nå at motoren kjøler godt som du sier, hvis ikke blir det full systemrens på salt og ferskvanns systemet. <-- Dette blir gjort i vinter uansett. 

Har motoren sjøvannsfiltet? Uansett så ville jeg først åpnet alle kjølerne og fysiskt fjernet eventuell dritt som ligger der. Uansett så er det godt preventivt arbeid. 

• Create New...