Jump to content

Edit History

pipe

pipe

Hulda skrev 24 minutter siden:

Problemet med CAV er ofte plastpluggen i bånn og dårlige gjenger med lekkasje når filteret jobber med undertrykk.

Kan det være at filtret er brukt på motorer med større flow enn filtret er godkjent for?
Gidder ikke google det men da jeg hadde sommer og lørdags jobb på en bildelebutikk på åtti tallet så fikk jeg beskjed om at disse Cav filterinnsatsene ikke skulle selges til motorer over 100 hk.
Spesielt hvis motoren hadde retur på drivstoffet.


Edit. Den lille typen som er avbildet og den de fleste bruker har max 50 liter i timen i følge ett kjapt søk på nett
Blir ikke rare motoren det så kanskje ikke rart at noen opplever lekkasjer?

pipe

pipe

Hulda skrev 19 minutter siden:

Problemet med CAV er ofte plastpluggen i bånn og dårlige gjenger med lekkasje når filteret jobber med undertrykk.

Kan det være at filtret er brukt på motorer med større flow enn filtret er godkjent for?
Gidder ikke google det men da jeg hadde sommer og lørdags jobb på en bildelebutikk på åtti tallet så fikk jeg beskjed om at disse Cav filterinnsatsene ikke skulle selges til motorer over 100 hk.
Spesielt hvis motoren hadde retur på drivstoffet.


Edit. Den lille typen som er avbildet og den de fleste bruker har max 50 liter i timen i følge ett kjapt søk på nett
Blir ikke rare motoren det.

pipe

pipe

Hulda skrev 14 minutter siden:

Problemet med CAV er ofte plastpluggen i bånn og dårlige gjenger med lekkasje når filteret jobber med undertrykk.

Kan det være at filtret er brukt på motorer med større flow enn filtret er godkjent for?
Gidder ikke google det men da jeg hadde sommer og lørdags jobb på en bildelebutikk på åtti tallet så fikk jeg beskjed om at disse Cav filterinnsatsene ikke skulle selges til motorer over 100 hk.
Spesielt hvis motoren hadde retur på drivstoffet.


Edit. Den lille typen som er avbildet og den de fleste bruker har max 50 liter i timen i følge ett kjapt søk på nett
Blir ikke rare diesel motoren med retur det.

pipe

pipe

Hulda skrev 7 minutter siden:

Problemet med CAV er ofte plastpluggen i bånn og dårlige gjenger med lekkasje når filteret jobber med undertrykk.

Kan det være at filtret er brukt på motorer med større flow enn filtret er godkjent for?
Gidder ikke google det men da jeg hadde sommer og lørdags jobb på en bildelebutikk på åtti tallet så fikk jeg beskjed om at disse Cav filtrene ikke skulle selges til motorer over 100 hk hvis motoren hadde brennstoff retur   



×
×
  • Create New...