Jump to content

Edit History

UngeWiig

UngeWiig

Grand Banks jr skrev 18 minutter siden:

Høres deilig ut med å kunne bruke en sommer på sjøen... ? (selv om årsaken ikke nødvendigvis er så hyggelig)

Hvordan var overgangen fra snekke til seil?

Hvilke vinder (styrker og forhold) er du komfortabel med å seile i etter en sommer?

Har vært veldig bra! har hatt pappapermisjon så årsaken er igrunn veldig bra =D

overgang fra snekke til seil har vært veldig bra for oss, da vi har borte ganske lenge i denne båten,

og plassen er jo mye større inni seilbåten en vi hadde i snekka, selv om denne var 3 fot mindre.

føler meg vel komfortabel opp til 10m/s sånn ca (har ikke vindmåler enda), men har fått oss noen overaskelser iløpet av sommeren :o

Har seilt til Gøteborg og opp litt av telemarkskanalen så har fått bevegd oss en del =D

Prøver å legge opp flere bilder her, men får ikke det til enda, så kommer nok flere oppdateringer fra meg etterhvert.

UngeWiig

UngeWiig

Grand Banks jr skrev 4 minutter siden:

Høres deilig ut med å kunne bruke en sommer på sjøen... ? (selv om årsaken ikke nødvendigvis er så hyggelig)

Hvordan var overgangen fra snekke til seil?

Hvilke vinder (styrker og forhold) er du komfortabel med å seile i etter en sommer?

Har vært veldig bra! har hatt pappapermisjon så årsaken er igrunn veldig bra =D

overgang fra snekke til seil har vært veldig bra for oss, da vi har borte ganske lenge i denne båten,

og plassen er jo mye større inni seilbåten en vi hadde i snekka, selv om denne var 3 fot mindre.

føler meg vel komfortabel opp til 10m/s, men har fått oss noen overaskelser iløpet av sommeren :o

Har seilt til Gøteborg og opp litt av telemarkskanalen så har fått bevegd oss en del =D

Prøver å legge opp flere bilder her, men får ikke det til enda, så kommer nok flere oppdateringer fra meg etterhvert.

• Create New...