Jump to content

Edit History

Vdub

Vdub

Mange useriøse rundt om ? Ringte på en annonse på en bil her lokalt og avtalte med selger at han skulle komme opp på verkstedet til en kamerat av meg på kvelden så vi kunne se på bilen. Kjører til verkstedet og står der og venter, og en halv time etter avtaletidspunktet ringer vi selgeren for å høre hvor han blir av. Får da til svar at bilen er solgt ? Hva faen?! Hva med å gi en beskjed til de en har en avtale med så de slipper å bruke hele kvelden på dette??? Provoserende! Er så mye useriøse folk at det er helt ufattelig, fikk flere bud på en bil en gang og og. Han som hadde høyeste bud begynte å prute etter at han hadda gitt det høyeste budet og ødela salget.... er litt seint å begynne me prutinga da eller ? 

Vdub

Vdub

Mange useriøse rundt om ? Ringte på en annonse på en bil her lokalt og avtalte med selger at han skulle komme opp på verkstedet til en kamerat av meg på kvelden så vi kunne se på bilen. Kjører til verkstedet og står der og venter, og en halv time etter avtaletidspunktet ringer vi selgeren for å høre hvor han blir av. Får da til svar at bilen er solgt ? Hva faen?! Hva med å gi en beskjed til de en har en avtale med så de slipper å bruke hele kvelden på dette??? Provoserende! Er så mye useriøse folk at det er helt ufattelig, fikk flere bud på en bil en gang og og. Han som hadde høyeste bud begynte å prute etter at han hadda gitt det høyeste budet og ødela hele handelen.... er litt seint å begynne me prutinga da eller ? 

Vdub

Vdub

Mange useriøse rundt om ? Ringte på en annonse på en bil her lokalt og avtalte med selger at han skulle komme opp på verkstedet til en kamerat av meg på kvelden så vi kunne se på bilen. Kjører til verkstedet og står der og venter, og en halv time etter avtaletidspunktet ringer vi selgeren for å høre hvor han blir av. Får da til svar at bilen er solgt ? Hva faen?! Hva med å gi en beskjed til de en har en avtale med så de slipper å bruke hele kvelden på dette??? Provoserende! Er så mye useriøse folk at det er helt ufattelig, fikk flere bud på en bil en gang og og. Han som hadde høyeste bud begynte å prute etter at han hadda gitt det høyeste budet.... er litt seint å begynne me prutinga da eller ? 

Vdub

Vdub

Mye tullepikker rundt om ? Ringte på en annonse på en bil her lokalt og avtalte med selger at han skulle komme opp på verkstedet til en kamerat av meg på kvelden så vi kunne se på bilen. Kjører til verkstedet og står der og venter, og en halv time etter avtaletidspunktet ringer vi selgeren for å høre hvor han blir av. Får da til svar at bilen er solgt ? Hva faen?! Hva med å gi en beskjed til de en har en avtale med så de slipper å bruke hele kvelden på dette??? Provoserende! Er så mye useriøse folk at det er helt ufattelig, fikk flere bud på en bil en gang og og. Han som hadde høyeste bud begynte å prute etter at han hadda gitt det høyeste budet.... er litt seint å begynne me prutinga da eller ? 

• Create New...