Nicholas Herron Startet 21.August.2019 Link til dette innlegget Startet 21.August.2019 noen som har erfaringer med son marina as vurderer og lagre båten inn dette året Sitér dette innlegget Link to post
Kallethekid Svart 21.August.2019 Link til dette innlegget Svart 21.August.2019 De er seriøse og flinke. De blir også brukt mye av forsikringsselskap. Sitér dette innlegget Link to post
Nicholas Herron Svart 21.August.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.August.2019 takk for svar har hørt både godt og dårlig .så skulle gjerne hatt litt info spesielt om noen har hatt båten der .og hvordan er det med garanti når båten er bare 3 år gammel og har en mercury utenbord motor ,må den da til en godkjent verksted. mercury pg av garanti ????? Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 21.August.2019 Link til dette innlegget Svart 21.August.2019 @Lars H.ligger der. Hulda har ligget der. Og mange andre. Helt OK. Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 21.August.2019 Link til dette innlegget Svart 21.August.2019 Nei, jeg har ikke båten hos Son Marina, men i Sonskilen båthavn. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Kallethekid Svart 21.August.2019 Link til dette innlegget Svart 21.August.2019 (redigert) Nicholas Herron skrev 1 time siden: takk for svar har hørt både godt og dårlig .så skulle gjerne hatt litt info spesielt om noen har hatt båten der .og hvordan er det med garanti når båten er bare 3 år gammel og har en mercury utenbord motor ,må den da til en godkjent verksted. mercury pg av garanti ????? Når det gjelder reklamasjonsretten på motoren skal den ikke påvirkes så lenge servicen som blir utført følger det som er foreskrivet fra Mercury, og dette blir dokumentert.. Vil presisere at eg har ikke hatt båten min der selv, men de kjenner driften deres da de er kunde av meg. Firmaet fremstår som ansvarsbevisste og kyndige. Jeg vet at opplaget der pleier å bli fullt, så det lønner seg sikkert å være ute i god tid. Redigert 21.August.2019 av Kallethekid (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 21.August.2019 Link til dette innlegget Svart 21.August.2019 Lars H. skrev 27 minutter siden: Nei, jeg har ikke båten hos Son Marina, men i Sonskilen båthavn. Filler', det har du rett i. Jeg kjenner ikke Son Marina AS. Beklager. Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 21.August.2019 Link til dette innlegget Svart 21.August.2019 Son Marina ligger langt inne på land mot jernbanestasjonen ved siden av Porsche-senteret. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
nordan family 27 Svart 21.August.2019 Link til dette innlegget Svart 21.August.2019 Hadde båten på land hos sonkilen tidligere i år. Hyggelige folk. Påførte båten to nye riper ved sløv håndtering ved brygga, så neste gang vil jeg nok være der selv og ikke bare levere den ved brygga. Generelt opplevde jeg alle til å være serviceinnstilte og trivelige. Kommer nok igjen. Sitér dette innlegget Link to post
Nicholas Herron Svart 27.August.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.August.2019 takk for hjelpen til dere alle Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.