Oida Startet 21.August.2019 Link til dette innlegget Startet 21.August.2019 (redigert) Hei. Jeg leker litt med tanken om å gjøre om lagringsplassen i kjølsvinnet til vanntank, det samme gjelder plassen under køya i forpiggen. Er det noen som har erfaring fra liknende? Jeg har funnet flere eksempler på internett, blant annet dette. Fordelene er mange, lavere tyngdepunkt, lett og inspisere og rengjøre, man får brukt masse plass som ellers er ubrukelig og det vil kanskje fungere som et vanntett skott? Får man kjøpt "food grade" epoxy i norge? Har googlet uten hell. Og hvilke materialer bør brukes til å lage skvalpeskott? Alle erfaringer, tanker og tips taes i mot med takk! Redigert 21.August.2019 av Oida (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Allan E Svart 22.August.2019 Link til dette innlegget Svart 22.August.2019 Resconsult mener jeg har epoxy næringskvalitet. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.