Gudrun
Siden du har to tråder som muligens går på samme motor klarer kanskje moderator å slå de sammen, eller?
Så vidt jeg har fått med meg har du avlesning på både lavt oljetrykk og høy temperatur?
For at vi ikke skal holde på helt til våren (humor) ville jeg lagt opp en ekstra og midlertidig minusledning fra motor til en minus på instrumentbordet og sett om det da var forskjell på avlesingene. Bare ta den "av og på" så ser du om det skjer noe. Trenger kanskje en til å lese av.
Å bytte begge giverne sånn helt blindt går jo selvfølgelig an, men det blir penger rett ut vinduet hvis det ikke er årsaken.
Hvis du har en "ung" elektriker i vennskapskretsen kan en halvtime med sånn ombord kanskje peile seg mer inn mot årsaken til problemet? Ja hvis det er elektrisk.
På den annen side lever ikke giverne evig. De har hatt et hardt liv i fuktighet, vibrasjon, varme og kulde år etter år. Men det er greit å ha avdekket de er problemet før kortet strykes.