hønemor Startet 22.August.2019 Link til dette innlegget Startet 22.August.2019 (redigert) Startet båt etter reperasjon av fleksibel aksling. Oppdager at det spruter ut vann i motorom fra eksosrør når båten starter. Er det vanlig? Hva gjør jeg for å fikse dette? bilde 1. eksosrør bilde 2. Hull....Er det noe som mangler her? Redigert 22.August.2019 av hønemor (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Grand Banks jr Svart 22.August.2019 Link til dette innlegget Svart 22.August.2019 Nei, ikke vanlig. Hvilken motor er det? Ser ut som et hull for sinkanode eller en giver av noe slag. Men jeg ser ikke hvilken motor det er så jeg kan se på en motor sprengskisse. Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
Hulda Svart 22.August.2019 Link til dette innlegget Svart 22.August.2019 Trolig temp.føler. Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 22.August.2019 Link til dette innlegget Svart 22.August.2019 (redigert) Kjør gjennom en gjengetapp og sett i en plugg til du finnet ut om du mangler en alarmføler på høyeksostemp. Redigert 22.August.2019 av Roger jo (see edit history) Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.