Jump to content

Edit History

Mortenliereng

Mortenliereng

Har en draco med mercruiser 3,7L 170hk  den heter vel 470,opp lever at den har blitt litt rar når jeg skal ha den I gir fremover,gass hendel går litt lenger fremover en tidligere sånn at den ruser opp motoren litt Før den går I gir og da smeller den I gir og skyter  fart fremover,sånn er det ikke når jeg skal ha den I gir bak over,da går den fint I gir og jeg kan begynne å gi gass bakover som normalt,drevet har Vært på overhaling og gir/gass wire er byttet,dette ble etter at båten ikke  har Vært brukt på 14 dager,kan det Vært at gir vaier må justeres litt,eller kan det Være at det har blitt litt treghet bare pga lite brukt den siste tiden? Har Vært kjempe bra frem til nå,skjer ikke hele tiden, men virker som at den skal justeres slik at den treffer gir posisjonen Før den begynner  og gi gass,noen med erfaring rundt dettd

Mortenliereng

Mortenliereng

Har en draco med mercruiser 3,7L 170hk  den heter vel 470,opp lever at den har blitt litt rar når jeg skal ha den I gir fremover,gass hendel går litt lenger fremover en tidligere sånn at den ruser opp motoren litt Før den går I gir og da smeller den I gir og skyter  fartøy fremover,sånn er det ikke når jeg skal ha den I gir bak over,da går den fint I gir og jeg kan begynne å gi gass bakover som normalt,drevet har Vært på overhaling og gir/gass wire er byttet,dette ble etter at båten ikke  har Vært brukt på 14 dager,kan det Vært at gir vaier må justeres litt,eller kan det Være at det har blitt litt treghet bare pga lite brukt den siste tiden? Har Vært kjempe bra frem til nå,skjer ikke hele tiden, men virker som at den skal justeres slik at den treffer gir posisjonen Før den begynner  og gi gass,noen med erfaring rundt dettd

• Create New...