Jump to content

Edit History

Lingefan

Lingefan

Mouche skrev for 9 timer siden:

 

Her er du nok ikke helt oppdatert ser jeg. Bussfil med begrensinger, minst to i bilen i rushtid, ikke lenger gratis i mange bommer og gratis parkering forsvinner i tur og orden. Problemet med elbilen i dag i Norge er å få skaffet nok biler (har selv flippet to med svært hyggelig fortjeneste), og de er langt ifra så billige som mange synes å tro.

 

Ser ikke ut som du er så oppdatert du heller:wink:. Elbilmarkedet på bruktsiden stuper. Det er svært vanskelig å selge både egolf, i3 og model 3 med fortjeneste, og tilgangen til de viktigst elbilene er ekstremt enkel. Det skjedde noe i slutten av 2018.

Lingefan

Lingefan

Mouche skrev for 9 timer siden:

 

Her er du nok ikke helt oppdatert ser jeg. Bussfil med begrensinger, minst to i bilen i rushtid, ikke lenger gratis i mange bommer og gratis parkering forsvinner i tur og orden. Problemet med elbilen i dag i Norge er å få skaffet nok biler (har selv flippet to med svært hyggelig fortjeneste), og de er langt ifra så billige som mange synes å tro.

 

Ser ikke ut som du er så oppdatert du heller:wink:. Elbilmarkedet på bruktsiden stuper. Det er svært vandkelig å selge både egolf, i3 og model 3 med fortjeneste, og tilgangen til de viktigst elbilene er ekstremt enkel.

Lingefan

Lingefan

Mouche skrev for 9 timer siden:

 

Her er du nok ikke helt oppdatert ser jeg. Bussfil med begrensinger, minst to i bilen i rushtid, ikke lenger gratis i mange bommer og gratis parkering forsvinner i tur og orden. Problemet med elbilen i dag i Norge er å få skaffet nok biler (har selv flippet to med svært hyggelig fortjeneste), og de er langt ifra så billige som mange synes å tro.

 

Ser ikke ut som du er så oppdatert du heller. Elbilmarkedet på bruktsiden stuper. Det er svært vandkelig å selge både egolf, i3 og model 3 med fortjeneste, og tilgangen til de viktigst elbilene er ekstremt enkel.



×
×
  • Create New...