Wr3cker Startet 24.August.2019 Link til dette innlegget Startet 24.August.2019 Var en smule uheldig når jeg skulle sette ut båten i dag. Båten datt av rulla og skrapet seg på en metalldel på hengeren. Fikk laget meg en god ripe i gelcoat' en og på et lite sted igjennom til glassfiberen. Jeg lurte på om det kan holde med å bare bruke gelcoatfiller fra f.eks Clas Ohlson for å fikse dette eller om det må mere til verks for må få dette i orden? Sitér dette innlegget Link to post
LM 605 Svart 24.August.2019 Link til dette innlegget Svart 24.August.2019 Ville bare ha skrapt/pusset rent og deretter malt på et par-tre strøk med primer/bunnstoff. Er jo ikke noen "dramatisk" skade dette. Har hatt mange slike skader på båter opp igjennom tidene. Sitér dette innlegget Link to post
Mortenliereng Svart 24.August.2019 Link til dette innlegget Svart 24.August.2019 Eller kanskje et lag eller 2 med gelcoat siden du må pusse reint uansett Før du har på bunnstoff,er jo fort gjort å stikke innom biltema eller clas Olson, ?? Sitér dette innlegget Link to post
Wr3cker Svart 25.August.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.August.2019 Da tror jeg at de blir til at jeg pusser det rent og legger på litt gelcoat for å så ha på bunnstoff over dette igjen. Satser på at det ikke blir synlig en gang. Fort gjort å få noen småskader i løpet av en sesong. Takk for svar :) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.