Jump to content

Edit History

ivar

ivar

LuckyFalls skrev for 4 timer siden:

I utgangspunktet vil mindre stigning (10,5 til 9,5) f.eks. gi raskere akselerasjon og høyere turtall, men lavere toppfart.

Selve diameteren er den samme men med mindre propeller mener vi stigningen hovedsakelig.

 

i denne hk klassen så endres ofte diameter også, slik at en propell med lavere stigning får større skyvekraft for å passe til en større/tyngre båt

 

Mulig bildet lyver litt, men syns denne propellvingen ser litt "kantete" ut i formen..? 

 

image.png.079d5fa5973b0395b5f9b2bacc133d52.png

 

ivar

ivar

LuckyFalls skrev for 4 timer siden:

I utgangspunktet vil mindre stigning (10,5 til 9,5) f.eks. gi raskere akselerasjon og høyere turtall, men lavere toppfart.

Selve diameteren er den samme men med mindre propeller mener vi stigningen hovedsakelig.

 

diameter kan også endres , slik at en propell med lavere stigning får større skyvekraft for å passe til en større/tyngre båt

 

Mulig bildet lyver litt, men syns denne propellvingen ser litt "kantete" ut i formen..? 

 

image.png.079d5fa5973b0395b5f9b2bacc133d52.png

 



×
×
  • Create New...