Lynx100 Startet 25.August.2019 Link til dette innlegget Startet 25.August.2019 Jeg mottok nylig en splitter ny GPS Humminbird Helix 5 som jeg bestilte på nett og som kom fra utlandet. Klaget, men utrolig vanskelig å få respons... Båtverkstedet bekreftet ved innmontering at det var noe feil med selve GPSen da den var død og at de hadde en egen som fungerte i samme monteringsstasjon. Er det noen som har noen tips her hvordan dere ville ha gått frem? Firmaer som evt lett kan kikke på den og finne feil. Humminbird Norge eksisterer det mm? Sitér dette innlegget Link to post
Grand Banks jr Svart 25.August.2019 Link til dette innlegget Svart 25.August.2019 Hvor kjøpte du fra? Etter det jeg husker så er det noen produsenter som låser enhetene til visse geografiske områder. Feks kan jeg ikke (kunne i alle fall ikke) kjøpe Lowrance i USA og ta til Norge. Ville ikke fungert her. Mulig Hummingbird gjør det samme? Tror det er Flak som er importør. Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
Lynx100 Svart 25.August.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.August.2019 Hei og takk for svar. Kanskje det er problemet ja? Den ble levert fra Spania.. Kanskje båtverkstedet ikke satte inn kartmodulen og at den må ha riktig kart for å starte opp? Det skal jeg sjekke i morgen. Tusen takk. Oppdatering kommer? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.