Femkommatvå Startet 25.August.2019 Link til dette innlegget Startet 25.August.2019 Hei. Har akkuratt fått en båt som reperasjonsobjekt/vinterprosjekt. Er altfor glad i å reparere/fikse ting og tang, og iåm at vinteren er så lang så må jeg ha noe å holde på med. kan noen starte med å fortelle meg hvilken båt jeg har fått og det dere vet om den båten? :-) har tidligere reparert glassfiber kajakker og kanoer, så dette blir spennende Sitér dette innlegget Link to post
EiSvIn Svart 25.August.2019 Link til dette innlegget Svart 25.August.2019 Velkommen til båtplassen, og spennende med nytt oppussingsprosjekt. Det ser jo defintivt ut som du har behov for både vinteren og en gartner.. Kan bli en fin båt dette. Gleder meg til å følge prosjektet ditt. Sitér dette innlegget Link to post
xr4ti Svart 26.August.2019 Link til dette innlegget Svart 26.August.2019 Siden jeg liker slike prosjekter så blir det å følge med her Hvor i landet er dette, ser jo ut til å være et fint sted Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 26.August.2019 Link til dette innlegget Svart 26.August.2019 Kan dette være en Sigerfjord montro? Heller ikke ulik Ranaplast 14 std. Vindskjermen kan være en original sigerfjord/rana-plast , men hardtop + rekker er nok "custom" :) Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Femkommatvå Svart 27.August.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.August.2019 xr4ti : Båten ligger i Nordland og på en øy med navn hærøy ? flott og fint ved kysten her, men prosjektet finner sted i Mosjøen, nordland. Båten hentes om en uke, og startes allerede da ? ivar: har vært inne å sett di du nevner og finner nokk litt likheter med begge. Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 27.August.2019 Link til dette innlegget Svart 27.August.2019 antar det er kjøl på den? Kanskje du kan ta et bilde som viser bunnen på den? Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
HenrikN Svart 27.August.2019 Link til dette innlegget Svart 27.August.2019 (redigert) Ser at båten har vært registrert, da finnes det vel informasjon om den hos RS. Gleder meg til å følge prosjektet ditt. Redigert 27.August.2019 av HenrikN (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.