Jump to content

Kjøpt båt hos Tveit AS Stavanger ?

sunbeam

Recommended Posts

Hei sunbeam,

Kan ikke la være å legge merke til at du så langt i din karrière på dette forumet har postet 2 tråder på 2 måneder.

Felles for begge trådene du har startet er at de går ut mot en forhandler i Stavanger og de er ca kliss like....

Er du i disputt med denne forhandleren? Er du en konkurrent? 

Hvilken båttype, størrelse, motortype er det snakk om?

Jeg sliter fordi jeg ikke vet om en eneste båt i dag hvor det er en del av klargjøring å bygge bensinslanger :crazy:

Ser ikke det store problemet om det er på sugesiden av anlegget. Skal ganske mye til for slangen faller av en nippel fra tank/til filterhus/håndpumpe. Niplene har ofte litt større  utvendig diam enn innvendig slange diam og slangen sitter da som støpt. Men om det er på en eventuell trykkside, er det mer tvilsomt.

Ville nok vært mer saklig og kommet med grundig info om jeg skulle hengt ut firma og nevnt firmanavn. Støtter dieselfans undring her. Har Tveit blitt informert om denne tråden (og forrige innlegg fra deg) forresten, slik reglene tilsier?

Citroen DS. If I have to explain, you wouldn't understand...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...