Jump to content

Installere liten septiktank og toalett i daycruiser Chaparral ssi 215

biozide

Recommended Posts

Jeg byttet ut den gamle Porta-portien med ett nyere kjemikalietoalett, Dometic 972. Der får du rørstusser så du kan koble til tappemulighet, enten over dekk, eller ut i vann.

Du må fortsatt helle på vann og kjemikalier, men du slipper å bære ut dritten. Skulle ting stoppe opp, er det fortsatt mulig å bære den ut.

Skal du allikevel velge å installere en liten septiktank, så har jeg en helt ny en liggende, innkjøpt til tidligere prosjekt.

Vifa - Bruce Roberts 35

Tidligere: EOS - Tidligere Vifa/Fryd - en fungerende Maxi 77
Mitt andre prosjekt: Den grønne bie - En ikke helt standard Land Rover Discovery

Ser for meg to hovedproblemer

Hvor montere doen?
Det er vel bare ett sted som er mulig å det er mellom benkene/under sengen foran.
Tipper høyden på doen kan bli en utfordring slik at den blir høyere enn sengen. Da står dassen bokstavelig i senga.

Hvor montere septiktanken?
Er det plass til den i bunnen av båten?

Redigert av pipe (see edit history)

Akkurat det samme problemet jeg ser for meg, men finnes jo mange dcer med de

pipe skrev 36 minutter siden:

Ser for meg to hovedproblemer

Hvor montere doen?
Det er vel bare ett sted som er mulig å det er mellom benkene/under sengen foran.
Tipper høyden på doen kan bli en utfordring slik at den blir høyere enn sengen. Da står dassen bokstavelig i senga.

Hvor montere septiktanken?
Er det plass til den i bunnen av båten?

type løsninger du nevner..

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...