biozide Startet 27.August.2019 Link til dette innlegget Startet 27.August.2019 (redigert) Hei, Skal mest sannsynlig investere i en daycruiser Chaparral ss 215. Denne er ikke utstyrt med vannklosett, men porat potti. Er det noen av dere her på forumet som har erfaringer med å installere toalett/tank i en båt som ikke har dette fra før? Redigert 27.August.2019 av biozide (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
finnarne Svart 27.August.2019 Link til dette innlegget Svart 27.August.2019 Jeg byttet ut den gamle Porta-portien med ett nyere kjemikalietoalett, Dometic 972. Der får du rørstusser så du kan koble til tappemulighet, enten over dekk, eller ut i vann. Du må fortsatt helle på vann og kjemikalier, men du slipper å bære ut dritten. Skulle ting stoppe opp, er det fortsatt mulig å bære den ut. Skal du allikevel velge å installere en liten septiktank, så har jeg en helt ny en liggende, innkjøpt til tidligere prosjekt. Sitér dette innlegget Vifa - Bruce Roberts 35 Tidligere: EOS - Tidligere Vifa/Fryd - en fungerende Maxi 77 Mitt andre prosjekt: Den grønne bie - En ikke helt standard Land Rover Discovery Link to post
pipe Svart 27.August.2019 Link til dette innlegget Svart 27.August.2019 (redigert) Ser for meg to hovedproblemer Hvor montere doen? Det er vel bare ett sted som er mulig å det er mellom benkene/under sengen foran. Tipper høyden på doen kan bli en utfordring slik at den blir høyere enn sengen. Da står dassen bokstavelig i senga. Hvor montere septiktanken? Er det plass til den i bunnen av båten? Redigert 27.August.2019 av pipe (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
biozide Svart 27.August.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.August.2019 Akkurat det samme problemet jeg ser for meg, men finnes jo mange dcer med de pipe skrev 36 minutter siden: Ser for meg to hovedproblemer Hvor montere doen? Det er vel bare ett sted som er mulig å det er mellom benkene/under sengen foran. Tipper høyden på doen kan bli en utfordring slik at den blir høyere enn sengen. Da står dassen bokstavelig i senga. Hvor montere septiktanken? Er det plass til den i bunnen av båten? type løsninger du nevner.. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.