Jump to content

Edit History

dieselfan

dieselfan

Thoma_s skrev for 20 timer siden:

Ser ut til at dette stoffet er tatt av markedet.

Har kommet over en forhandler som har en del bokser stående.

Spørsmålet er bør jeg svinge innom å ta med resten?

Noen synspunkter.

Ja, hva du enn gjør med stoffet så håper jeg du tar 110% hensyn til barn og andre som ikke kan lese og forstå farene ved dette stoffet og beskytte seg selv.... mot andre som ser lett på det. I noen tilfeller for lett på det etter min mening.

Det er ikke slik at jeg tror du er i den kategorien, men jeg vil utfordre deg på å dobbeltsjekke en gang til.... hvem det kan gå ut over :thumbsup:

Selv ble jeg på 70 tallet tvunget til å jobbe i trange varmevekslere med Toluen til opp midt på leggen i timesvis ifm sommerjobb på Norsk Hydro. Ikke friskluftmaske, det trang jeg ikke.... jeg fikk låne gummistøvler... :thumbsdown:

I dag ville slikt trolig endt med fengselsstraff

Min helse rakner nå... ganske mange år etterpå

dieselfan

dieselfan

Thoma_s skrev for 20 timer siden:

Ser ut til at dette stoffet er tatt av markedet.

Har kommet over en forhandler som har en del bokser stående.

Spørsmålet er bør jeg svinge innom å ta med resten?

Noen synspunkter.

Ja, hva du enn gjør med stoffet så håper jeg du tar 110% hensyn til barn og andre som ikke kan lese og forstå farene ved dette stoffet og beskytte seg selv.... mot andre som ser lett på det. I noen tilfeller for lett på det etter min mening.

Det er ikke slik at jeg tror du er i den kategorien, men jeg vil utfordre deg på å dobbeltsjekke en gang til.... hvem det kan gå ut over :thumbsup:

Selv ble jeg på 70 tallet tvunget til å jobbe i trange varmevekslere med Toluen til opp midt på leggen i timesvis ifm sommerjobb på Norsk Hydro. Ikke friskluftmaske, det trang jeg ikke.... jeg fikk låne gummistøvler... :thumbsdown:

I dag ville slikt trolig endt med fengselsstraff 

• Create New...