Jump to content

Edit History

ne.andersson

ne.andersson

Så pass ja, da var min gamle motorinstallasjon helt feilaktig... har bare følget sånn som det var og montert ny motor....

Da blir neste oppgave å kjøpe inn finerplate og lage under motorfestene.

Takk for input.

Hulda skrev 29 minutter siden:

3,5 cm er helt borti natta for mye om du mener at det er 3,5 cm med gjenger mellom motorlabben og mutteren under motorfestet. Bedre å bygge opp med finnér og heve motorlabben opp mot motoren. Slik at partiet med frie gjenger kun er noen millimeter.

ne.andersson

ne.andersson

Så pass ja, da var min gamle motorinstallasjon helt feilaktig... har bare følget sånn som det var om montert ny motor....

Takk for input.

Hulda skrev 7 minutter siden:

3,5 cm er helt borti natta for mye om du mener at det er 3,5 cm med gjenger mellom motorlabben og mutteren under motorfestet. Bedre å bygge opp med finnér og heve motorlabben opp mot motoren. Slik at partiet med frie gjenger kun er noen millimeter.

ne.andersson

ne.andersson

Så pass ja, da var mine gamle motorinstallasjon helt feilaktig... har bare følget sånn som det var om montert ny motor.

Takk for input.

Hulda skrev 5 minutter siden:

• Create New...