Jump to content

Edit History

ne.andersson

ne.andersson

Ok så kanskje pakkboksen kan bare demonteres, vaskes og monteres tilbake igjen da. Den drypper ikke og har aldri gjort, tror det er dyttet inn alt for mye fett sånn at den mistet kjølingsevnen også da den blir temmelig varm ved gange.

Hvor ofte skal lagret skiftes? Er sikkert minst 5-10-år. Synes ikke det høres helt friskt ut når jeg gir mye gass.

ne.andersson

ne.andersson

Ok så kanskje pakkboksen kan bare demonteres, vaskes og monteres tilbake igjen da. Den drypper ikke og har aldri gjort, tror det er dyttet inn alt for mye fett sånn at den mistet kjølingsevnen også da den blir temmelig varm ved gange.

Hvor ofte skal lagret skiftes? Er sikkert minst 5-10-åringene Synes ikke det høres helt friskt ut når jeg gir mye gass.

ne.andersson

ne.andersson

Ok så kanskje pakkboksen kan bare demonteres, vaskes og monteres tilbake igjen da. Den drypper ikke og har aldri gjort, tror det er dyttet inn alt foe mye fett også da den blir temmelig varm ved gange.

Hvor ofte skal lagret skiftes? Er sikkert minst 5-10-åringene Synes ikke det høres helt friskt ut når jeg gir mye gass.

• Create New...