
Roger jo
God morgen. ne.andersson
Det første du bør gjøre er å tørke vekk all fettet så en ser detaljene bedre på bilder.
Mulig bilde lyver men det ser ut som akslen ligger i nedre kant i pakkboksen, mulig en kan skimte en simmerringer bak fettet.,
ikke sett den typen før sikkert noen som har maken som kan si hvordan den er.
Ligger den skjeft vil det gå ut over simmerringer og Cutlasslager i så fall løft motoren til den kommer i senter , det er du blitt flink til.
Til våren så ville jeg ha satt på en slik akselanode helt inn til propellen for ikke å hindre vann til Cutlasslager .
Mener å huske at fabrikantene sier at avstanden propell stevnebeslag er 1 1/2 ganger akseldiameter.
Det er mange som har lagt ut hvordan de har skiftet Propell / Klemmflens/ aksel / pakkboks og Cutlasslager hva med og Google opp de og så spørre om det du lurer på. det er i den rekkefølgen en demonterer skift gummi slange hylse / pakkboks og bruk denne slangeklemmen godkjent med bare en klemme på hver side.
Så lager du listen og spør om det en noe du har glemt å tenke på eller om det er en lettere metode å gjøre ting på.