Jump to content

Edit History

Bitteliten

Bitteliten

det fungerer meget bra så langt. Erfarer at marco pumpa leverer mindre enn 15l/min i praksis, så da er det vel filteret som begrenser flowen kanskje? Pumpa leverer 10-12l/min, og det er trykk nok til å trykke diesel ut luftinga på hovedtanken om tanken blir full når pumpa går. Litt vanskelig å måle nøyaktig basert på analog tankmåler

Filtervalget mitt var basert på å ha et skikkelig filter og samme filterinnsats som på det doble racorfilteret til motoren. 

Hva skjer med filteret om flowen blir for stor?

Bitteliten

Bitteliten

det fungerer meget bra så langt. Erfarer at marco pumpa leverer mindre enn 15l/min i praksis, så da er det vel filteret som begrenser flowen kanskje? (Pumpa leverer 10-12l/min, og det er trykk nok til å trykke diesel ut luftinga på hovedtanken om tanken blir full når pumpa går. 

Filtervalget mitt var basert på å ha et skikkelig filter og samme filterinnsats som på det doble racorfilteret til motoren. 

Hva skjer med filteret om flowen blir for stor?

Bitteliten

Bitteliten

det fungerer meget bra så langt. Erfarer at marco pumpa leverer mindre enn 15l/min i praksis, så da er det vel filteret som begrenser flowen kanskje? (Pumpa leverer 10-12l/min, og det er trykk nok til å trykke diesel ut luftinga på hovedtanken om tanken blir full når pumpa går

Bitteliten

Bitteliten

det fungerer meget bra så langt. Erfarer at marco pumpa leverer mindre enn 15l/min i praksis, så da er det vel filteret som begrenser flowen kanskje? (Pumpa leverer 10-12l/min, og det er trykk nol til å trykke diesel ut luftinga på hovedtanken om tanken blir full når pumpa går

• Create New...