Jump to content

Edit History

Steini

Steini

Då har eg jallfall fått handla meg inn litt ting til Nauticaten.

 

Eit 500 fg (30 micron) filter som skal sirkulere diesel på tank med hjelp av ei lito diesel pumpa.

Denne blir lagt opp slik at eg kan sirkulere fuel på begge tanker, men kun ein tank om gangen.

 

Så bytter eg ut Marco up6 pumpa (som alt er montert) med ei marco up2 pumpe som skal pumpe diesel fra stb tank til bb tank (forbrukstank) via eit separ swk 2000-10 filter. (30 micron)

Bytting av pumpe var nødvendig da up 6 pumpa leverer for mykkje i forhold til filteret. Ja swk2000-10 filteret blei også bestillt denne gangen.

 

Så i fra forbrukstanken går det gjennom eit fg 500 filter (2 micron) før det går inn til dieselfilter på hovedmaskin.

 

Enda då opp med 2 stk 500 fg filter og eit swk 2000-10 filter.

Så får eg krysse fingrane for at eg slepper å måtte lufte motorer og styre på med fuel trøbbel når me skal heim fra Gran Canaria.

Rekner med det blir ein god del motor timer, da det stort sett er motvind denne retningen.

 

Heldigvis har eg to motorer og propeller, sjølv om hjelpemotor og seildrev ikkje er så store dimensjoner på, hehe. Men det nytter ikkje med to motorer om det er bunkra dårlig fuel......

 

 

Det er kansje ikkje så lett å sjå for seg med forklaringa mi, hehe.

Så eg prøvde å laga eit lite diagram:

 

1761035050_fueldiagram.jpg.daadf448592438651331d23b55056ca6.jpg

Som dåke skjønner, så er eg ikkje noko teknisk tegnar :) 

Steini

Steini

Då har eg jallfall fått handla meg inn litt ting til Nauticaten.

 

Eit 500 fg (30 micron) filter som skal sirkulere diesel på tank med hjelp av ei lito diesel pumpa.

Denne blir lagt opp slik at eg kan sirkulere fuel på begge tanker, men kun ein tank om gangen.

 

Så bytter eg ut Marco up6 pumpa (som alt er montert) med ei marco up2 pumpe som skal pumpe diesel fra stb tank til bb tank (forbrukstank) via eit separ swk 2000-10 filter. (30 micron)

Bytting av pumpe var nødvendig da up 6 pumpa leverer for mykkje i forhold til filteret. Ja swk2000-10 filteret blei også bestillt denne gangen.

 

Så i fra forbrukstanken går det gjennom eit fg 500 filter (2 micron) før det går inn til dieselfilter på hovedmaskin.

 

Enda då opp med 2 stk 500 fg filter og eit swk 2000-10 filter.

Så får eg krysse fingrane for at eg slepper å måtte lufte motorer og styre på med fuel trøbbel når me skal heim fra Gran Canaria.

Rekner med det blir ein god del motor timer, da det stort sett er motvind denne retningen.

 

Heldigvis har eg to motorer og propeller, sjølv om hjelpemotor og seildrev ikkje er så store dimensjoner på, hehe. Men det nytter ikkje med to motorer om det er bunkra dårlig fuel......

 

Steini

Steini

Då har eg jallfall fått handla meg inn litt ting til Nauticaten.

 

Eit 500 fg (30 micron) filter som skal sirkulere diesel på tank med hjelp av ei lito diesel pumpa.

Denne blir lagt opp slik at eg kan sirkulere fuel på begge tanker, men kun ein tank om gangen.

 

Så bytter eg ut Marco up6 pumpa (som alt er montert) med ei marco up2 pumpe som skal pumpe diesel fra stb tank til bb tank (forbrukstank) via eit separ swk 2000-10 filter. (30 micron)

Bytting av pumpe var nødvendig da up 6 pumpa leverer for mykkje i forhold til filteret. Ja swk2000-10 filteret blei også bestillt denne gangen.

 

Så i fra forbrukstanken går det gjennom eit fg 500 filter (2 micron) før det går inn til dieselfilter på hovedmaskin.

 

Enda då opp med 2 stk 500 fg filter og eit swk 2000-10 filter.

Så får eg krysse fingrane for at eg slepper å måtte lufte motorer og styre på med fuel trøbbel når me skal heim fra Gran Canaria.

Rekner med det blir ein god del motor timer, da det stort sett er motvind denne retningen.

 



×
×
  • Create New...